صفحه نخست

ايميل ما

آرشیو مطالب

لينك آر اس اس

عناوین مطالب وبلاگ

پروفایل مدیر وبلاگ

طراح قالب

:: صفحه نخست
::
ايميل ما
::
آرشیو مطالب
::
پروفایل مدیر وبلاگ
::
لينك آر اس اس
::
عناوین مطالب وبلاگ
::
طراح قالب

تمام لينکها تماس با ما


نويسندگان :
:: گل یاس

آمار بازديد :

:: تعداد بازديدها:
:: کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 192
بازدید کل : 56014
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1




سفارش کد بارشی
ابزار حدیث

دریافت کد ساعت

سفارش کد بارشی







پيام مديريت وبلاگ : با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، به وبلاگ من خوش آمديد .لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگ کمک کنید .


بيانيه سومين كنگره بين المللي مسيحيت صهيونيستي

بيانيه زير در سومين كنگره بين المللي مسيحيت صهيونيستي كه در اورشليم از تاريخ 25 فوريه تا 29 فوريه سال 1996 برگزار شد، صادر شده است. در اين كنگره 1500 نماينده از 40 كشور شركت داشتند كه باني آن سفارت بين المللي مسيحيت در اورشليم بود.
مقدمه:
ما نمايندگان سومين كنگره بين المللي مسيحيت صهيونيستي در بيت المقدس گرد هم آمده ايم. اين كنگره همزمان با سه هزارمين جشن ساليانه حضور يهوديان در اورشليم، شهر مقدس خداوند، برگزار مي شود. ما با اطمينان از توجه خداوند به تلاش هايمان ، براي نيل به اهداف ذيل گرد هم جمع شده ايم:
براي شركت در جشن »اورشليم 3000«، به منظور دعا براي برقراري صلح در اورشليم و اعلام جايگاه مستحكم خود در وضعيت آينده اين شهر.
براي اينكه نشان دهيم مسيحيان، نگران اسرائيل و مردم يهود هستند.
به منظور تلاش در راه ترغيب و راهنمايي زنان و مردان مسيحي نقاط مختلف جهان به حقيقت مربوط به اسرائيل و مردم يهود كه در كتاب هر دو عهد براي آن ها آشكار شده.
براي سنجش موقعيت و كارهايي كه بايد انجام دهيم تا اسرائيل و يهوديان را در رويارويي با جنگ هاي پيش روي آن ها كمك كنيم. مخصوصا در واكنش به توافق نامه ها و آخرين وضعيت گفتگو ها با اعراب فلسطين و گفتگو هاي دو جانبه با سوريه و نياز به ادامه عمليات باز گرداني يهوديان به اسرائيل (Aliyah).
براي ابراز نگراني عميق خود از روند روز افزون تهديدات مسلمانان تندرو كه بر عليه اسرائيل، گروه هاي مسيحي خاورميانه و جهان ايجاد شده. ما در عين حال مشفقانه خود را براي ميليون ها انسان مومن به اسلام ابراز مي كنيم.
سخنان صريح مسيحيت صهيونيستي:
بعد از توضيح مقدمه و دعا، همگي با يك قلب و يك ذهن جمع مي شويم تا عقايد مستحكم و استوار خود را به شرح زير اعلام و حكم نماييم:
1- كتاب مقدس وحي خداوند است و اساس ايمان ما به عنوان مسيحيان پيرو تعليمات خداوند و رسول او و نشانه انگيزه ما به عنوان صهيونيست به شمار مي رود.
2- خداي توانا ملت كهن و مردم اسرائيل، نسل ابراهيم، اسحاق و يعقوب را انتخاب كرد تا برنامه رستگاري بخش خود را براي تمام جهان آشكار سازد. آن ها برگزيدگان خداوند باقي مي مانند و بدون ملّت يهود اهداف رستگاري بخش او به كمال نخواهد رسيد.
3- عيسي مسيح(ع) پيمان بسته كه به اورشليم، به اسرائيل و به جهان باز گردد .
4- اين امر كه ملّت يهود در طول اعصار به نام خداوند كشته و مورد اذيت و آزار قرار گرفته اند سزاوار سرزنش است. و ما كليسا را متهم و به توبه و ابراز پشيماني از هر گونه گناه و فرمان و غفلت كه بر عليه آن ها انجام داده دعوت مي كنيم.
5- پراكنده ساختن مردم يهود در سراسر جهان كه به قرون و سالهاي آوارگي معروف است بر اساس تقدير خداوند در طول قرون، تأديب كننده و رستگاري بخش بوده است تا آگاهي و بصيرت خداوند اسرائيل را به گوش ملت ها برساند.
6- گرد هم آمدن دوباره مردم يهود در سرزمين اسرائيل و تولد دوباره كشور اسرائيل در حقيقت، واقعيت بخشيدن به پيش گويي هاي كتاب مقدس در كتاب عهد عتيق و جديد مي باشد.
7- مسيحيان مومن توسط كتاب مقدس تعليم (دستور) داده شده اند كه ريشه هاي عبري ايمان خود را تصديق كنند و فعالانه به كمك و شركت در برنامه خداوند براي تجمع دوباره يهوديان و استوار مجدد اسرائيل در زمان كنوني بپردازند.
8- خداوند مردم و قضات و سران كشورهايي را كه براي تهديد مردم منتخب اسرائيل فعاليت مي كنند نفرين مي نمايد.
9- اورشليم: شهر مقدس يهوديان و معتقدين به كتاب مقدس است. در زمان مقرر شده خداوند، عيسي مسيح(ع) باز خواهد گشت تا بر تخت داوود(ع) در اورشليم بنشيند و با عدالت و صلح بر جهان حكمراني كند.
10- بر اساس توزيع اقوام توسط خداوند، سرزمين اسرائيل به عنوان مالكيت ابدي و بر اساس پيماني جاويدان به يهوديان اعطا شده. يهوديان حق مطلق دارند كه مالك و ساكن اين سرزمين، با در بر داشتن يهوديه (قسمتي از جنوب فلسطين)، سامريه، غزه و جولان باشند.
11- مسيحيان بايد در مقابل اشكال مختلف تبعيض و غرض ورزي بر ضد يهوديان و كشور آن ها بايستند و فعالانه راحتي و دوستي با آن ها را طلب نمايند.
12- انتخاب اسرائيل از سوي خدا وسيله اي براي تحقق هدف او يعني كلام و رستگاري بود. بنابراين انجام اين ماموريت بزرگ، حياتي است.
نتايج تجزيه و تحليل كنگره:
بعلاوه، ما بر آن شديم احساس اين كنگره را درباره نگراني هاي ذكر شده در زير، كه در جهان كنوني در برابر ما وجود دارد بيان كنيم.
1- به خاطر اهداف مقتدرانه خداوند براي اين شهر، اورشليم بايد بصورت تقسيم نشده باقي بماند و تحت حاكميت اسرائيل قرار گيرد و در آن بر روي همه مردم گشوده باشد (و فقط پايتخت اسرائيل باشد). و همه كشورها بايد موافقت كرده و سفارت خانه هاي خود را در آن قرار دهند.
2- با ايمان به عشق و بخشش از تلاش هاي انجام شده از سوي دولت اسرائيل و فعاليت هاي خستگي ناپذير آن ها براي برقراري صلح قدرداني مي كنيم. ما بر اساس حس تشخيص خود مي گوييم كه اسرائيل و كشورهاي ديگر در توجه به جريان سازمان آزادي بخش فلسطين و قرار دادن سرزمين و مردمي كه براي خداوند ارزشمندانه به دست آنها، در اشتباه اند . اشتباه بزرگ تر آن ها شناختن فلسطين به عنوان كشوري مستقل در منطقه اي از سرزمين اسرائيل مي باشد.
3- هر گونه پيمان با فلسطين، فعاليت براي حذف اسرائيل و انكار آن به عنوان كشوري با مرزهاي معين بايد نسخ و برانداخته شود.
4- جولان بخشي از اسرائيل ذكر شده در كتاب مقدس است و يك دارايي استراتژيك و حياتي براي امنيت و دفاع از كل كشور به شمار مي رود. هيچ پيمان دو جانبه يا چند جانبه با سوريه نبايد با اشغال ادامه دار لبنان و فشار بر اجتماع مسيحيان آن موافقت كند، چه در كلام و چه در مفهوم.
5- اسرائيل حق قانوني دارد كه از خود دفاع كند.
6- در رابطه با اسلام، نگراني هاي زير را درباره رفتار مسلمانان در برابر مسيحيان و يهوديان ابراز مي داريم. در حاليكه براي ميليون ها انسان معتقد كه كيش ابراهيم(ع) را از راه اسلام دنبال مي كنند، احساس شفقت و دلسوزي داريم، اميدواريم كه روح حقيقت و صداقت، طبيعت حقيقي ايمان به ابراهيم(ع) را براي آن ها آشكار سازد:
ما، با توجه به نكات كتاب مقدس متقاعد شده ايم كه عقيده مسلمانان به »اللَّه« تحريفي ضد يهود و ضد مسيح است. ما مي دانيم كه اينگونه عقايد ريشه در بخش هايي از قرآن دارد كه مسيحيان و يهوديان را متهم به تحريف وحي خداوند در كتاب مقدس مي كند.
عناصر درون اسلام كه بيزاري از اسرائيل و يهوديان را ترويج مي كنند، براي خود و پيروانشان و ملت خود اسارت معنوي و روحي و سرگرداني را به ارمغان مي آورند. غمخواران مسيحي از تمام مسيحيان درخواست مي كند تا فعالانه تلاش نمايند تا آن ها را از اين عداوت در مقابل اسرائيل و يهود آزاد سازند.
ادعاي اسلام درباره اورشليم و بيت المقدس (از جمله حق انحصاري بر معبد سليمان)، مغايرت اساسي با كتاب مقدس و مفاهيم تاريخي و روشن آن درباره شهر دارد. اين ادعايي مذهبي - سياسي است كه بعدها شكل گرفته و برخاسته از قرآن يا روايت مسلمانان صدر اسلام نيست.
ما نظريه افراطي را كه در حال حاضر در ميان مسلمين در حال گسترش است و طبق عقيده خودشان طرفدار خشونت و جهاد (جنگ مقدس) به عنوان حقي مشروع براي گسترش اسلام هستند محكوم مي كنيم. ما مي دانيم كه اين نظريه افراطي و مهلك ريشه در اين عقيده دارد كه »مسلماني كه جان خود را در راه كشتن يك يهودي از دست بدهد، به بهشت وارد مي شود«. ممارست بر اين عقايد، اسرائيل را به خطر مي اندازد و خطري براي مسلمانان و غير مسلمانان جهان به شمار مي رود. اين تهديدات بايد مورد مخالفت از سوي همگان قرار گيرد.
7- در حالي اين افراد با ايمان (غير يهودي) كه عقيده وابسته به ابراهيم(ع) پيوند اعتقاد دارند، جايگزيني ( با اسرائيل منافع مشترك دارند) اين ها كساني اند كه دين مسيحيت را براي خود برگزيده اند.
عقايد خدا شناسي مسيحيت، اهداف در حال پيشرفت وابسته به كتاب مقدس را كه براي اسرائيل ترسيم مي شود يك نظريه اشتباه مي دانند.
8- با توجه به مهاجرت يهوديان به اسرائيل، هنوز براي سرنوشت يهوديان به خطر افتاده در مناطق مختلف نگرانيم و تلاش نموده تا آن ها را تشويق و كمك كنيم تا به فرآيند باز گرداني از تبعيد به سرزمين اسرائيل ErإtzIsrael ادامه دهند. براي رسيدن به اين هدف با اسرائيل همكاري نموده و يهوديان پراكنده را تشويق به انجام اين بازگشت مي كنيم.
تعهدات:
ما مي دانيم كه با تهيه و انتشار اين بيانيه ملت ها را در امور با اهميتي درگير نموده و نگراني هايي را بر ايشان ايجاد كرده ايم. به ما نيز مانند مسيحيان امر شده كه خدا را با قلب و روح و ذهن و قدرت خود دوست داشته باشيم و همچنين همسايگان خود را. با توجه به عشق خدايي او، تسليم دستور مصالحه طلبانه اي هستيم كه مشتاق ايجاد صلح انسان با خالق و انسانها با يكديگر است.
بنابراين اين بيانيه را با اميد به هدف و سرنوشت و با دلي پاك تهيه مي كنيم و مي دانيم كه رحمت خداوند هميشه شامل ما و همه انسانها در هر كجا مي شود. او همه كارهايي را كه نويد به انجام آن ها داده محقق مي سازد. بنابراين جان و منابع خود را براي به انجام رساندن اهداف مشخص شده در اين باره تعهد مي كنيم.
ضميمه
ما بر بخش هاي مشخص شده زير از كتاب مقدس به عنوان اساس عقيده مستحكم خود تكيه مي كنيم:
1 - كتاب دوم تورات 3: 8 - مزمور 105 و 103: 1119 - متي 4: 4 - Acts: 2 و 42: 2 پطرس 12 - 20: 1 - تيموتاوس 16: 3.
2 - تورات 3 - 1201 - Romans: 2 - 1: 11 - 28 Romans: 11
3 - اشعيا 14: 7 - اشعيا 6: 9 - اشعيا 53 - مزمور 22 - 1 Romans: 15
4 - لوقا (پوس) 47: 24 -
5 - يوشع 1: 16 - لوقا (پوس) 24: 21. Romans: 30 - 28: 11
6 - ارميا 8 و 7 و 3: 23 - ارميا 23 و 10 - 8: 31 - 13 Amos: 9
7 - مزمور 80 - اشعيا 1: 40 - اشعيا 23 - 22: 49 - اشعيا 10 12: 60 - Romans: 25 و 17: 11
8 - تورات 3 - 1: 12 - يوئيل 3 - 1: 3 - متي 36: 25
9 - اشعيا 2 - اشعيا 11 - ارميا 17: 3 - زكريا 14 - مكاشفات 27 - 26: 2
10 - تورات 8 - 1: 17 - يوئيل 3 - 1: 3
11 - اشعيا 1: 40 - زكريا 8: 2 - متي 12 - 1: 5
12 - تورات 1: 12 - Romans. 5 - 4: 9

ترجمه:فاطمه شفيعي سروستاني
منبع :  موعود شماره چهل



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نوشته شده توسط گل یاس در یک شنبه 31 فروردين 1393


:: //////
:: یاحسین مظلوم...
:: چادر من...
:: غنچه حیا:حجاب...
:: یادگاری!
:: شماره.""
:: جماعتی که........!!!!!!!
:: اندکی فکرکن .درست رفتارکن....
:: سی دی زندگی
:: عمل پاک سازی...
:: امام رضا
:: یه دونه ی زیبا
:: نگاه
:: شرمنده ایم آقا
:: پیام تبریک
:: اقتدار ملت ایران...هم غزه ،هم لبنان ،هم ایران ،جانهافدای اسلام





به وبلاگ من خوش آمدید انسان صبور به مقصدش می رسدوبه آرزویش دست می یابد... امام علی (ع)




:: 7 دی 1393
:: 4 آبان 1393
:: 7 مهر 1393
:: 7 شهريور 1393
:: 3 شهريور 1393
:: 1 شهريور 1393
:: 7 مرداد 1393
:: 6 مرداد 1393
:: 5 مرداد 1393
:: 3 مرداد 1393
:: 2 مرداد 1393
:: 1 مرداد 1393
:: 1 تير 1393
:: 6 خرداد 1393
:: 4 خرداد 1393
:: 7 ارديبهشت 1393
:: 6 ارديبهشت 1393
:: 5 ارديبهشت 1393
:: 4 ارديبهشت 1393
:: 3 ارديبهشت 1393
:: 1 ارديبهشت 1393
:: 7 فروردين 1393
:: 3 فروردين 1393
:: 2 اسفند 1392
:: 7 دی 1392
:: 6 بهمن 1391
:: 5 آذر 1391
:: 1 آذر 1391
:: 2 آبان 1391
:: 1 آبان 1391
:: 6 آذر 1390

صفحه نخست | ايميل ما | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ |پروفایل مدیر وبلاگ | طراح قالب

Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by afarineshha
Design By : wWw.Theme-Designer.Com